Pusheen
PUSHEEN
Kim jest PUSHEEN?
Pusheen to pręgowany pręgowany kot, który przynosi uśmiech i radość ludziom na całym świecie. Kotka Pusheen zasłynęła dzięki animowanym komiksom i GIF-om opublikowanym na Pusheen.com, a także dzięki szeroko stosowanym animowanym naklejkom na Facebooku, Instagramie, iMessage i innych platformach.
Profil kotki Pusheen:
- Imię i nazwisko: Pusheen
- Płeć: dziewczyna
- Wiek: pozostało 9 żyć
- Urodziny: 18 lutego
- Najlepsza cecha: palce wyglądają jak fasola
Teraz Pusheen wychodzi z internetu. Prezentujemy uroczą serię akcesoriów z wizerunkiem Pusheen. plecaków i pluszowych maskotek Pusheen jest wypełniona urokiem!
Maskotki Pusheen są zawsze gotowe do przytulania! Zabierz ją ze sobą! Piękne plecaki i akcesoria podróżne umilą każdy spacer.
Pusheen Corp. to firma z siedzibą w Illinois, której celem jest wywoływanie uśmiechu na twarzy fanów Pusheen na całym świecie. Założona w 2010 r. Firma Pusheen Corp. tworzy treści i produkty Pusheen, współpracując z ponad 100 licencjami na całym świecie. Sama Pusheen pojawiła się po raz pierwszy w Internecie w 2010 roku w krótkiej serii komiksów autorstwa Creator / Founder Claire Belton napisanej wspólnie ze współzałożycielem Andrew Duffem. Ten projekt, Everyday Cute, szybko przekształcił się w oryginalny blog Pusheen.com Tumblr. W krótkim czasie komiksy i GIF-y wysyłane do Tumblr stały się sensacją wirusową, a zdjęcia Pusheen są udostępniane w Internecie setki tysięcy razy w tygodniu.
W 2013 r. Simon & Schuster opublikował komiksową kompilację zatytułowaną „Jestem kotem Pusheen”, która została przetłumaczona na ponad 12 języków. W tym samym roku uruchomiona została funkcja „naklejki na czacie” Facebooka, w której licencjonowane obrazy Pusheen zostały udostępnione jako grafika w stylu emoji ponad miliardowi użytkowników, wysyłając słodką koteczkę na noc. Szacuje się, że obrazy Pusheen i GIF-y były wysyłane były między przyjaciółmi ponad 20 miliardów razy na popularnych platformach społecznościowych od czasu jej powstania.
Dziś marka Pusheen to globalne zjawisko z rosnącą obsadą postaci, dziesiątkami milionów fanów na całym świecie i licencjonowanymi towarami dostępnymi w ponad 60 krajach