maseczki ochronne

 

Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje


Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji produktów widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Większość produktów objęta jest 2 letnią gwarancją. W niektórych przypadkach gwarancja udzielana przez producenta jest zdecydowanie dłuższa i wynosić może nawet 25 lat.

WAŻNA INFORMACJA!

Zazwyczaj gwarancją objęte są tzw. "elementy wymienne" sprzętu, np. rączka, kółka, sprzączki, paski itp., rzadko kiedy zdarza się przyjęcie reklamacji z powodu urazu mechanicznego (takiego jak przecięcie, przedarcie), ale każda sytuacja jest inna i wszystko zależy od decyzji serwisanta.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie i przygotowanie poniższego druku zgłoszenia reklamacyjnego (format PDF) 

Reklamowany towar należy odsyłać na następujący adres:
MOGETO
ul.Główna 17
44-144 Nieborowice

lub najlepiej do punktu serwisowego danej marki, uprzedzając nas o tym wcześniej (wtedy cała procedura trwa szybciej). Jeśli nie znają Państwo danych punktu serwisowego (zazwyczaj powinny być widoczne na metce) - prosimy o kontakt z nami.

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
reklamacje@lux4u.pl

 

Reklamacje dotyczące Towarów

  1. MOGETO jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres MOGETO, ul. Główna 17, 44-144 Nieborowice. MOGETO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  3. MOGETO nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

  4. Koszt opakowania i odesłania reklamowanego towaru ponosi Przedsiębiorca. Koszt ten nie może być wyższy od kosztu opakowania i wysłania towaru do Klienta przez Przedsiębiorcę. Jeżeli Klient nie poniósł żadnych kosztów związanych z opakowaniem i wysłaniem towaru przez Przedsiębiorcę, nie otrzyma również zwrotu kosztu opakowania i odesłania reklamowanego towaru.

 

Document
IdoSell Shop - Prawdziwe Opinie Klientów
4.57 / 5.00 (7 opinii)
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij